Conducere

Consiliu de Administratie Midia Green Energy

Conducerea Executiva Midia Green Energy SA

Atributii Director General:

  • asigură managementul şi funcţionarea societăţii.
  • asigură conducerea activităţilor societăţii, a coordonării şi controlului acesteia în ceea ce priveşte utilizarea resurselor financiare, materiale şi umane în vederea atingerii obiectivelor şi criteriilor stabilite prin contractul de mandat.
  • duce la îndeplinire, întocmai şi la termenele stabilite a hotărârilor Adunării Generale a Acţionarilorşi a deciziilor Consiliului de Administraţie.
  • dezvoltă şi promovează imaginea societăţii.
  • conduce în mod integrat sistemul calitate-mediu şi sănătate ocupaţională.
  • ia măsurile necesare pentru realizarea Bugetului de Venituri şi Cheltuieli aprobat al societății
  • coordonează activitatea specifică desfăşurată de directorii societăţii.
  • stabileşte măsuri operative privind protecţia muncii, cunoaşterea de către salariaţi a normelor de sănătate şi securitate a muncii, a normelor de protecţia mediului şi asigurarea pazei operatorului economic.

Atributii Contabil Sef:

  • Organizează, îndrumă, conduce, controlează și răspunde de desfășurarea în mod eficient a activității economice din cadrul societății.
  • Asigură organizarea şi gestionarea în mod eficient a integrităţii întregului patrimoniu al societăţii, în conformitate cu dispoziţiile legale în vigoare şi normele sau reglementările interne ale societăţii.
  • Organizează şi coordonează contabilitatea operaţiilor de capital, contabilitatea imobilizărilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea terţilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor,veniturilor şi rezultatelor, contabilitatea angajamentelor şi altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune în conformitate cu legislaţia în vigoare.
  • Urmăreşte respectarea principiilor contabile şi ale evaluării patrimoniului 
  • (prudenţei, permanenţei metodelor, continuităţii activităţii, independenţei exerciţiului, intangibilităţii bilanţului de deschidere, necompensării).
  • Asigură şi răspunde de îndeplinirea la termen a obligaţiilor societăţii faţă de bugetul de stat şi terţi, în conformitate cu dispoziţiile legale în vigoare.
  • Asigură întocmirea bugetului de venituri şi cheltuieli conform legislaţiei în vigoare şi urmăreşte execuţia lunară a indicatorilor economico-financiari prevăzuţi în buget.
  • Organizează, şi participă la întocmirea lucrărilor de închidere a exerciţiului financiar-contabil, la operaţiunile de inventariere a patrimoniului, urmărind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii.
  • Organizează controlul asupra operaţiilor patrimoniale.
  •  Supervizează implementarea procedurilor de contabilitate cu ajutorul programului informaţional.
  •  Supraveghează reconcilierea şi închiderea conturilor.
  • Asigură şi răspunde de elaborarea balanţei de verificare la termenele stabilite de legislaţia în vigoare.
  • Efectuează analiza financiar-contabilă pe bază de bilanţ, pe care o prezintă în Consiliul de Administraţie.
  • Coordonează întreaga activitate de contractare a produselor şi serviciilor necesare pentru funcționarea societății.